1 år kvar till 23...

Japp, nu har man blivit 1 år äldre och alla kalas är avklarade, ja, dom för mig iaf...
Kalaset med tårtan var i söndags och alla vart väldigt imponerade av den... Och jag själv var ju riktigt nöjd också...
Pappas morbrors fru frågade om jag inte kunde göra en till dom till på lördag men jag sa att jag ahr slut på grejer hemma och vet inte om jag hinner få hem, så jag avböjde...
Men hade det var till helgen därpå hade jag kunnat göra en... Hihi...
Har ju ändå 3 st jag ska göra nu i december...
Jo, och så ska jag göra Cupcakes till Tindras 2 års dag... Fröken Åsa ville så gärna ha det...

Hur som helst...
Fick en tvättmaskin utav pappa, Carina och Sabine... Jag blev jätte glad, den kommer väl hem hit i helgen eller nåt...
Sen fick jag pengar från farmor och farfar som ska gå till ett par nya vinterskor, så det var kanonbra...
Pengar från Enskede-släkten också...
Jo, och från farbror också...
Ska ju köpa hund så det blir nog till att spara pengar.... Köpa vinterskor och sen spara....

Hittade en lista om hur svensk man är så det var jag ju tvungen att testa....

[ ] Ditt efternamn slutar på -son. (Nej, lååångt ifrån...)

[ ] Du känner någon som har samma förnamn som du. (Nej, one of a kind)

[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du. (Nope, släktnamn här)

[X] I din familj är ni 2 barn.

[ ] Du bor i villa.

[X] Du bor i en tätort. (Jo tydligen så är den här hålan en tätort)

[X] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla.

[X] Dina föräldrar har gift sig. (Jo, och sen separerat... Har nya sambos båda två)

[ ] Din mamma är yngre än din pappa.

[ ] Din pappa heter Lars.

[ ] Din mamma heter Anna.

[ ] Din familj har en Volvo. (Saab-freaks... Mamma har iofs en Peugot)

[X] Din familj har en silvergrå eller röd bil. (Pappas är Smokebeige, men mammas är både silver och röd)

[X] Du har tillgång till Internet hemma.

[X] Du har egen mobiltelefon.

[X] Du har ett eget rum. (Sovalkoven)

[ ] Du har varit utomlands minst 2 gånger.

[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna.

[ ] Du har varit i Grekland.

[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger.

[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger.!

[ ] Din familj har en husvagn.

[X] Ingen av dina föräldrar röker. (Pappa snusar dock)

[X] Din pappa är lite lätt överviktig.

[ ] Du idrottar flera dagar i veckan.

[X] Du har husdjur. (4 katter... En måste jag avliva och sen augusti nästa år kommer en liten vovve)

[ ] Du får månadspeng.

[ ] De flesta i din familj är blåögda. (Pappa o Sabine har blåa, jag och mamma har bruna)

[X] Du äter McDonalds. (1 gång i månaden typ, om det ens blir så ofta)

[X] Du följer Melodifestivalen ibland. (Självklart, eller ser oftast finalen)


Jag är 39% svensk.

Multiplicera dina X med 3 får du din procent!

Haha, jag är knappt svensk! Skoj....

Nu blir födelsedags- och högtidslista bara kortare och kortare...

6 nov fyllde farfar 76 år
21 nov fyllde jag 22 år
28 nov fyller Johan 30 år
2 dec fyller tösen 2 år
4 dec fyller Dennis 14 år
9 dec fyller mamma 45 år
13 dec fyller Anna 22 år
21 dec fyller Elon 33 år
22 dec fyller systeryster 15 år
23 dec fyller Carin 22 år
24 dec JULAFTON
28 dec fyller jackan 7 år
31 dec NYÅR

Tur det, men det är fortfarande massa kvar...

Nehä... Måste göra mina julkort som jag ska skicka också...
Får ta och prata med Sara när vi skulle ha våran pysselkväll... Tanken är att jag ska göra dom då... Hm...

Nej, herrejisses klockan är redan 15.30 och jag måste duscha!
Pappa kommer och hämtar mig vid 17 så det är bäst man är klar då....

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0