Veckan som varit till idag...

Det har varit en lugn vecka... I trosdags morse kom pappa, Sabine och Carina hem ifrån Finland...
Skönt att ha dom hemma igen...
På torsdagen fyllde även min morbror Ronnie och hans dotter Denise år...
Åkte dit och gratulerade dom igår... Dom har köpt hund också, en dalmatiner som är 4 ½ månad.
Hans namn är Hugo!


Dom hade en hund innan Hugo som hette Pricken, men dom var tvungna att ta bort honom då vetrinärerna upptäckt att hela magen var full av cancer. Väldigt tråkigt.

Mamma var och tatuerade sig i torsdags, ett armband runt handleden. På ovansidan är det ett hjärta med djävulshorn och svans och sen med en diskret gloria ovanför. Sen är det en kätting runt och på insidan av handleden sitter ett hänglås som binder ihop kättingarna med varandra....  Den var fin.
Frågade Johan, tatueraren, om min handled, har redan där men ska göra mer, om en priskostnad...
Runt 1000kr, så nu ska det sparas! =D

Satt hos Åsa igår till kl 01.00 typ.
Tidigare på kvällen fick hon för sig att hon skulle ha chips så vi fick åka ut till Sillekrog och handla lite.... Tur att det finns något ställe i närheten som är öppet längre än till 21.00....

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till min far. Hoppas att farbror Anders kommer dit, måste ju mjuka upp han så han köper den där sabla bilen till mig!!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0