Låt mig se...

Jaha, igår hade jag och Åsa våran grillkväll, det var lyckat, fast fläskfilén vart kanske lite bränd.... Hihi... Men men, båda var nybörjare och den smakade åtminstone gott fastän den vart lite bränd.... Hade gjort aioli också, så det blev en riktigt lyckad kväll...

     

Måste bli bättre på att använda min kamera... Glömmer bort den fast jag har den med mig överallt...
Lite bilder blev det från kvällen, mest på Åsa när hon fick tag i den... Hon knäppte hur många bilder som helst... Skönt att det är digitalt man har....

Idag så kom hennes två barn hem, Jack och Tindra. Jack lekte med Rasmus på en gång och jag lekte med Tindra... Vi busade massor! Kastade henne på sängen och lekte tittut och så... Hon skratta massor...
Sen var det sova dags också, fick godnattpuss som mamma fick.... Hihih.... Hon är ju för söt!

Var hos pappa och bakade muffins, imorgon ska jag dit och klippa gräsmattan! Blääää!! Ett 2 timmars jobb... Men men, det kommer vara äng där annars när dom kommer hem... Jag tänkte tigga mat hos farmor imorgon, hoppas hon bjuder på nåt smaskigt!

Jaja, nu så ska jag kolla lite på TV och sen ska jag sova...

Skriver lite imorgon, hoppas jag!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0