Hur ska nu detta gå??

Ska man nu försöka sig på blogglivet tro? Ger det ett försök iaf...

Jaha, sitter här själv i min lilla lägenhet och myser.
Väntar på att min granne ska komma hem, hon har varit hos sin mor i Bjästa i drygt 1 vecka.
Saknat henne som sjutton och allra helst våra skitsnacks-kvällar som Rasmus så fint kallar dom... *ler*
Åsa som fyllde 30 år i fredags och självklart ska jag ju fira henne med lite bus som hon lär upptäcka när hon kommer hem.
Har knölat in ballonger i kylskåpet (hoppas dom fortfarande är hela) och så har jag lagt värmeljus under lakanet.
Hon ska ju ha sina barn med sig hem så det var ju tvunget att vara på en barntillåten nivå... *hihi*

Hängde även lite ballonger i lägenhet och tyckte mitt konstverk på ytterdörren var väldans fyndigt, or not!!

image3

Åh så vackert! *s*  Jaha, sitter husvakt åt min far också...
Pisstråkigt och så har dom en dum kanin, tycker verkligen inte om honom! Han hugger efter en, typ...
Jag vågar inte ta fram matskålen knappt när jag ska fylla på den... Super läskig! Försökte kasta dit maten men jag gav upp det ganska snabbt, hur som helst har han ganska mycke mat runt matskålen efter mina tappra försök.
Tro nu inte att jag gav upp inte, bröt av en pinne från närmsta buske så jag kunde flytta skålen med den... *hihi*

Kalas imorgon hos mormor också, min kusin Zeb fyller tonåring och det ska firas med tårta och kakor!

Nehä, nu måste jag gå och duscha...

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0