Helgen...

Lördag och söndag är nu avklarade...

Anna kom hem från Öland idag, skönt, då har jag någon att bubbla med i luren igen...
Vi träffas ju inte så ofta men det märks inte så mycke med tanke på hur många samtal per dag det blir i telefon egentligen....

Var och åt middag hos farmor idag också, hon bjöd på kyckling, det var smaskigt!
Sara ringde precis när jag ätit färdigt och hon tyckte jag skulle åka ut till henne, och självklart så gjorde jag det....

Det var trevligt, har inte träffat henne på ett tag, får försöka hälsa på lite mer nu i veckan...
Hon bor ju kanonfint där ute i stugan, och man får ju verkligen vara för sig själv liksom.... UNDERBART!

Jag tog kort på mina callor som växer på min framsida i en urna, har planterat dom alldeles själv, och jag älskar dom!! Har verkligen inga gröna fingrar, men callor är ju min favvoblomma så jag har allt vårdat dom små knölarna jag planterade i början av juni....

Den 6/7 när jag tog det första kortet var det så här mycke som kommit upp....
 

Den 14/7 var det ännu mer grönt!


Och igår, den 21/7 så blommar den!


Mitt lilla skötebarn, hihi....
Men är lite ledsen i ögat då det bara kommit upp endast 1 blomma än så länge... Väntar som sjutton efter flera!

Var hos Åsa igår också, för ovanlighetens skull, och lekte lite med Tindra igen...
     

Hon är ju sååå himla go!

Jaja, har nog lyckats få med helgens händelser.... Har ju mest bara tagit det lugnt och träffat Åsa på kvällen...

Nu så ska jag snart gå och lägga mig, och klockan har hunnit slagit 00:15 nu också...

******




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0