Vecka 50 + tårta #2...

Oj, här går det undan... Veckorna springer förbi och snart är det julafton!!!
Veckan har varit så här...



Måndag

Var och hälsade på hos Anna och vovvarna...
Åkte med pappa till jobbet så jag kom ut till henne redan vid 7 på morgonen...
Vi käkade lite frukost och var ut med hundarna, sen åkte vi till IKEA... Kom ut dit runt 10-tiden...
Det var rätt skönt att gå där då, det var inte så mycke folk... Tror vi var där 10.20 nånting, och redan då mötte vi massa med människor som redan var färdiga... Helt sjukt... Då måste man ju verkligen veta vad man ska ha...
När vi kom tillbaka hem sen gick vi ut med hennes monster igen...

  

        Enzo                          Dino


Anna berättade förut om nå grannar som snott deras gamla sänggavlar när Anna och Stefan ställt ut dom för dom skulle slängas... Tydligen så använder den här grannen dom som staket... Helt sjukt... *asg*
Var ju tvungen att ta kort på det....

 Det är dom två yttersta som tillhört Anna... Den i mitten är också en gammal sänggavel... *asg*

Åkte hem vid 16.30 när pappa slutade jobbet, så vi hade en heldag Anna och jag... Mysigt värre...



Torsdag

Idag var det Annas födelsedag, hurra hurra på 22-års dagen....
Annars har det varit väldigt lugnt tisdag, onsdag och torsdag... Inte hänt alls mycket, men det är ganska skönt det också...



Fredag

Jag skulle till sjukgymnasten i Nyköping idag, men jag lyckades försova mig... Jävla helvete...
Hade tid där klockan 7.45, skulle gå upp runt 5.45 men vaknade 9.45....
Jag var grymt arg på mig själv, men fick en ny tid på torsdag nästa vecka....
Jag försover mig nästan aldrig, händer typ 1 gång om året...

På kvällen sen började jag med Sabines tårta, satte ihop den och så...
Sen hämtade jag Åsa och Annika i Trosa efter firmans julfest...
Hade först tänkt åka ut till Ronnie och Titti den här kvällen, men Åsa behövde skjuts även till Trosa...
Får hälsa på dom på fredag eller nåt sånt....



Lördag

Så kom äntligen lördag och jag får täcka Sabines tårta....
Det var riktigt kul att göra den här tårtan...Den var helt annorlunda mot hur min som jag gjorde till mig var....
Blå med spindelnät och spindlar... Hehe...
Från början var det tänkt att det skulle vara en bild på spiderman på, men den skulle bli grymt dyr så vi gjorde på detta vis istället...

     

Detta var då tårta nr 2 som jag täcker... Blev riktigt nöjd...
Kalaset var hos pappa och det var bra... Vi spelade biljard på kvällen och det var riktigt skoj!



Söndag

Idag var det kalas för Sabine igen, fast hos mamma....
Sabine fick ett halsband från mamma, typ ett sånt som jag fick fast det stod "Forever Beautiful" på hennes 2 ringar...
Det var kul att träffa alla man annars knappt träffar....

Annars så var det lugnt idag, har slagit in lite julklappar och så....

Den här veckan som kommer blir nog mindre lugn...
Har lite och stå i, julklappar som ska köpas, tider och passa osv...
På torsdag ska jag försöka träffa Anna igen, ja, om jag nu har bilen men det tror jag...

På söndag ska jag träffa Carin, hon fyller ju år då och bjöd mig på kalas...
Sk bli riktigt kul och träffa henne igen... Var ju ett tag sen...

Jaja...

Födelsedagslistan minskar också...

6 nov fyllde farfar 76 år
21 nov fyllde jag 22 år
28 nov fyllde Johan 30 år
2 dec fyllde tösen 2 år
4 dec fyllde Dennis 14 år
9 dec fyllde mamma 45 år
13 dec fyllde Anna 22 år
21 dec fyller Elon 33 år
22 dec fyller systeryster 15 år
23 dec fyller Carin 22 år
24 dec JULAFTON
28 dec fyller jackan 7 år
31 dec NYÅR

Nej, nu så ska jag sluta...


******

" If you were to tell me that I'd die today...
This is what I'd have to say...
I never really had the time to live...
And if you were to give me just another chance...
Another life, another dance...
All I really wanna do is love ..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0