Kanske dags för ett inlägg???

Var ju faktiskt oktober 2010 sist jag blogga och nu är det januari 2012... Ojoj, vad tiden går!

Tänkte mest slänga in en länk till ett album jag har på facebook. Jag kommer inte att bli nån flitig använder av den här bloggen men hoppas på att starta upp en ny inom kort som jag kommer lägga upp alla mina små pysselgrejer jag sysslar med.

Albumet på facebook innehåller det jag gjort och tills det finns en ny fin blogg med allt det så håll till godo med detta!

B.U.S ~ made with rock'n'roll

Det går jätte bra att beställa mössor och sådant. Kommer även att trilla upp dregglisar, små bebisvantar utan tumme och annat smått och gott!

=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0