Sista veckorna av 2009 såg ut såhär...

Då ska vi se...
Prutten klagade idag att jag inte uppdaterat min blogg på hundra år och ja, jag kan inte göra annat än att instämma helt.

Det var alltså den 18/12 sist jag bloggade, jösses...

22/12 hade vi kalas för Prutten. 17 fyllda år och inte ett dugg mer vuxen... =P
Fick sticka iväg till NetonNet också för och byta en födelsedagspresent som blivit fel.



23/12 var Prutten och jag hos mormor och spelade Bingolotto. Vi hade varsin dubbellott och jag lyckades vinna två nya lotter till Miljonbingolotto som visades den 30/12. Yay!!


  

24/12 var det äntligen julafton. Anders, farfar och farmor kom hem till oss och firade jul. Fick en hel drös med julklappar. Ett alldeles eget Nintendo Wii med MarioKart och en extra dosa. Fårskinnstofflor, SF presentkort, Lindex presentkort, Transformers 2, två ögonskuggor från MUS - Jubilee och Buzzer, en über mysig halsduk, OBH Nordica plattång... Hehe... Toppengrejer!

Bejb ringde även på kvällen! Och tro mig, det om något var toppen! Då hade hon ju bara varit borta 10 dagar... Jösses...



25/12 var det lite julmiddag hos farmor som det alltid brukar va. Här var även farbror nummer två och hans brutta med... Dom hoppade över julafton. Nu syns iofs inte dom på bild, men Thomas armbåge sticker fram där till höger på bilden.





26/12 prövade jag på en av de nya skuggorna jag fick i julklapp, Buzzer. Det är alltså den turkosa. Tummen upp till den. Fick sms av Steffie som tyckte att vi skulle gå på bio så vi stack upp till Heron och såg "Göta Kanal 3". Helt okej, men vet inte om den var värd att se på bio tyvärr...



28/12 avled Jimmy "The Rev" Sullivan i sitt hem 28 år gammal. Avenged Sevenfold, rockvärlden och jag sörjer. Han togs ifrån oss på tok för tidigt. Vila i frid Jimmy.

29/12 kom bejb hem!!! Var dit på kvällen och satt och spelade Super Mario med henne. Galet skönt och ha henne hemma igen, har ju varit tomt att inte ens kunnat prata i telefon på kvällarna...

30/12 bakade jag tårta som på nåt konstigt vänster blev bestämt att jag skulle göra till nyår. Jaja, jag tycker om att baka så det gjorde inte mig något. Och bara så att alla vet, det var endast grädde på den där tårtan, ingen annan spännande glasyr... ;) Hahaha!!! *internt skämt*



     

     

     

31/12 var det nyårsfirande ute på Kvegan! En himla bra kväll med en massa raketer och gott sällskap. Dock hade jag sett att en viss person inte hade varit med. Jag var duktigt rädd för den person... USCH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0