30 januari 2010



Synd på kass kvalitet med mobilkameran när det är mörkt men det syns ju i alla fall vad jag vill få fram.

Jag håller på och få damp på min granne. Imorgon innan kalaset om dom är hemma blir det till och gå dit och snällt be dom parkera lite mer åt vänster. Det var precis så jag fick in bilen i hålet och sen kunde kliva ur.

Det finns inge jag hatar mer än människor som inte tar hänsyn till andra.

Gissa om jag önskar att den mörka bilen (den i silver är min) hade backat in på sin ruta.
Då hade jag varit mäkta nöjd. Detta har hänt vid ett annat tillfälle, tror det va i somras, och jag gick därifrån med det största flinet jag någonsin skådat. "Lycka till och komma in i bilen pucko" var min underbara tanke den gången.

Ringde till Trobo i torsdags och sa till om den sönderslagna, avställda och inte körd på 2 år minst bilen på andra sidan av min parkering. Har det inte hänt någe till senast på fredag nästa vecka kommer jag att ringa igen. Och gissa vem som kommer att hyra den parkeringen om det går i så fall...

Nej, nu har jag beklagat mig klart. Ska slå igång ett avsnitt av CSI och sen blir det sova. Kalas idag senare på dagen för far och farmor. Klockan är nu 01.23 den 30 januari 2010.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0