8 februari 2010

Somliga *host* Kissie *host* tjatar om sina boobs.
JAG däremot tänker inte nämna mina boobs utan tänker så klart fortsätta tjata om min parkering.

Har försökt få tag på Trobo, ska fråga om det är meningen att jag ska betala för en parkering som jag inte kan stå på... Nu står jag för övrigt illa själv, men tydligen här på parkeringen står man som man vill.
Kanske ska parkera bakom bilarna så jag står ordentligt i vägen. Ingen verkar ju bry sig ändå.

Jag har god lust att flytta härifrån. Jag älskar min lägenhet, tänk då hur less jag är på att det inte funkar på parkeringen. Jag kan inte vara borta under kvällen och sen tro att jag ska få parkera på min plats när jag kommer hem...
Igår efter och ha varit hos Sara och Mattias hela eftermiddagen och kvällen så skulle jag så klart parkera. Det var ju bara och glömma. Det löste sig med att jag fick lämna bilen till pappa och Carina fick skjutsa hem mig...

VAD hade hänt om jag hade en egen bil??? En bil som jag har står här 24/7???

Nej, nu är jag så less på det här. Ska försöka hacka fram min ruta, har hällt salt på hela. Ska försöka få fram skylten där det står mitt parkeringsplatsnummer också...

Era jävla idioter. THIS IS WAR!!!


Man ser vart jag stått under helgen så det är ju ganska tydligt att jag absolut inte kommer in där idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0