Tisdag 22/9 -09 kl. 20:12

Var väl lite drygt en vecka sen jag bloggade sist.
Har någe hänt sen dess? Knappt.

Har missat helt att lägga in mina senaste biobesök i bloggen.

         

4/9 -09 var jag, bejb och Marianne och kika på senaste Beck. Helt ok, är ju inget större Beck-fan tyvärr.
5/9 -09 stack jag och Prutten och såg Inglourious Basterds. Kanon bra film!
18/9 -09 var jag och bejb och såg Flickan som lekte med elden. Satan så bra...

Blir rätt mycke bio emellanåt för en annan. Men vad gör man, är ju bland det bästa som finns.

I fredags hade vi nästintill en heldag jag och bejb. Var först till Nyköping och hade en väldigt spännande upplevelse på väg hem därifrån. Att glömma tanka bilen är nåt bara bejb lyckas med, och att glömma påminna henne om det lilla besinproblemet är nåt bara jag kan lyckas med. Så, vi hade det vääääldigt spännande på väg hem från Nyköping innan vi lyckades ta oss in till Tystberga för att tanka.

    

Tillbaka på Kvegerö pustade vi ut efter att ha överlevt ännu en galen dag på stan med varandra.
Fika lite med dom flitiga byggjobbarna *host host* och Marianne och sen bestämde jag och bejb oss snabbt för att gå på premiären av Flickan som lekte med elden.

Sagt och gjort.

Efter bio åkte vi tillbaka ut till bejb och hade tjejkväll. Lyssna på p!nk och fixade håret så vackert.
Bejb va såklart snyggast.

    

Jag körde hippie-stil dock.



Bejb har fler bilder, måste nog få dom tror jag, finns en del skit fula bilder på mig där.

Säg mig bejb, kan vi någonsin va seriösa??

Lördagen spenderas hemma på soffan, så jäkla skönt. Kände mig smårisig på morgonen men framåt eftermiddagen hade det gått över. Vette fasiken vad det va som va på morgonen, glad bara att det gick över.
Skjutsade ut pappa och Carina till båten och hämtade dom på kvällen.

Söndagen spenderades med att packa, fixa till sig och sen sätta sig på Viking-bussen som tog mig, Prutten, mormor och Zeb till Cinderella. Kryss, kryss, kryss!!!


The Gang.

Måste ju bara lägga in den bästa bilden som mormor plåta också. Hon skulle ta kort på mig, Zeb och Prutten och detta var vad hon lyckades med.



Lilla mormor. *fniss*

Kom hem igår måndag och ja, fasiken va trött man blir efter en kryss. Gick och la mig vid 24.00 och vaknade idag vid 12.30. Sova tolv timmar är inte illa pinkat.

Fick för övrigt veta igår två av de sex band som ska spela på Bandit Boat 8.

Svenska bandet Engel.



Och det amerikanska bandet CKY.



Blir nog nice som fan!
Väntar nu med spänning på dom restrerande fyra banden!

Nehä, nu är det senaste Indiana Jones filmen på Canal+.

Hoppas som fan att nattens drömmar inte innehåller bebisar och diverse bebisprylar, börjar bli ganska så less på just såna drömmar.

Simma lugnt tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0