Ont ta mig fasen överallt.

Har haft pannknack i 100 år. Nja, inte riktigt men säkert två veckor iaf.
Börjar bli duktigt trött på det nu.
Trodde det berodde på en av mina mediciner men jag har uppehåll med den nu och huvudvärken sitter fortfarande kvar.
Funderar på om det kanske är synen som spökar... Får väl gå och kolla upp det.

Sen så har jag ont bakom höger öra, det går ner i nacken och sen ut i axeln.
Tror fan jag spänt mig eller någe sådant. Har fått ta värktabletter varje kväll när jag gått och lagt mig just för att jag har så ont. När det är som värst då kan jag inte röra mig knappt, har som nackspärr då.

Är nervös också, känns så jäkla fjantigt att vara nervös över en sån grej men man har ju inte gjort det på flera år. Ringa såna samtal är bara så himla pinsamt. Önskar man slapp och att det fanns att få receptfritt och anonymt på Apoteket. Then I would be a very happy girl. *fniss*

Jaja...

Annars då?

I fredags träffade jag Minna och kollade på film, nån med Lindsay Lohan, tror den hette "I know who killed me", rätt mysko men helt okej. Var hemma hos hennes föräldrar, tror inte jag varit där på minst 4 år... Har bara varit utanför. Skickade sms till min synd innan jag åkte därifrån och sen hamnade jag visst där.
Inträffade det mest pinsamma när jag skulle därifrån i alla fall. Damn you!

Lördagen var La Familia på kalas i Trosa. Farbror Anders fyllde år och det firades ju såklart.
Jag, Sabine och Karin gick ner i källaren och kollade på film, blir ganska så långtråkigt hos farmor efter ett tag. Vi såg "Hitta Nemo". *fniss* Det var första gången jag såg den filmen. Gud så söt den va.

Söndagen var jag iväg med Sabine till Södertälje. Köpte tjusiga underkläder och skor. Så nu måste jag bara lära mig att gå i dom. Och gympaskorna måste jag fan gå in, dom skaver så på hälsenan! Dumma skor!
Sen ringde mor när vi nästan va hemma och bad mig skjutsa in mormor till akuten.
Fick bli förbannad på tanten innan vi kom iväg. Jäkla mormor.
Stack ut till Sara på kvällen, satt där och snacka skit. Som vanligt...

Var och tog prov i måndags, den här gången behövde dom bara sticka mig TVÅ gånger innan jag släppte ifrån mig lite blod. Förra gången tog det tre gånger. Nej, min läkare kommer få skäll av mig nästa gång vi ses. Han får fan fixa min Port-A-Cath. Jag har den av en anledning. Dumb ass.

Gud vilket tråkigt inlägg. Bara en massa text...

Satt och fixa lite med headern till bloggen idag, nånting med den stör mig.
Gjorde två nya, dom ser snarlika ut, men vet inte om dom är bättre heller...

Headern jag har nu:


Nya headern alt. 1:


Nya headern alt. 2:


Alternativ 2 är väldigt lik den jag har nu, men har bytt den bleka bilden i bakgrunden... Vet inte vilket av dom tre jag gillar, är nog egentligen inte någon som sticker ut extra i mina ögon...

Seriöst. Blogghelvete fuckar sig massor så jag ska väl lägga ner kvällens inlägg. Jag skriver kanske någe imorgon efter att jag ringt världens mest pinsammaste samtal. *fniss*

Sleep tight. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0