Snart är det min dag!

Ja, alltså, den 21 november. *fniss*

Men har börjat fundera lite på vad jag ska önska mig. Jag tror faktiskt jag kommit på vad.

Min kamera, min Samsung L830, börjar bli lite opålitlig. Den hängde sig t.ex. när vi va på kryssningen, trodde faktiskt att den tackat för sig då.

Så, jag ska önska mig en ny kamera. Jag satt för nån kväll sen och kolla runt lite.
Hittade fyra av intresse (dock en i två färger).

Canon Digital Ixus 95 IS Blue


Sony Cyber-shot DSC-W220 Pink


Sony Cyber-shot DSC-W220 Blue


Samsung ST500 Purple


Så, frågan är ju...

Sara har en Canon, just den modellen också fast en rosa och den är ju faktiskt bra.
Sabine har ju en äldre modell av en Sony DSC, och den funkar bra också...

Nya Samsung... Hm... Den är ju jävligt flashig om inte annat. Touchscreen och en liten skärm på framsidan... Hm.

Ja, det tål att funderas på. Vet inte om jag lämnar alla på en önskelista så får dom väl bestämma...
Samsung-kameran är dock dyrast.

Hm... Jaja. Nu ska jag kolla klart på filmen på 5:an.

See ya later!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0