Chipstjuv...

True Blood kväll ikväll.
Missade halva avsnittet som visas på Canal+, var iväg och handlade lite precis då.
Men gud så spännande slutet var, får kolla imorgon kl 19.00 istället så jag får se hela avsnittet.

Shaddix är för övrigt dagens chipstjuv.
Chipsskålen stod där på täcket i soffan och jag hör hur det skrapar till, kollar dit och ser att hon norpat det största chipset hon hitta! Den lilla tjuven!

Annars då?
Måndagen var spännande som sjutton, var helt slut i huvudet efteråt, så himla mycke information och så mycke nya ansikten. Har fortfarande inte lärt mig allas namn.
Det var i alla fall kul, vi gjorde en massa gruppövningar. Slog dessutom ett rekord. Ja, det var kul. Tror det blir bra det här.

Idag var det 2 timmar på Safiren. Vi var några stycken som gick iväg med stavar. Det var himla kul faktiskt även om man nu känner sig lite smått nördig. Det var dessutom betydligt lättare och gå med stavarna än vad jag trodde. Tummen upp till det.

Jaja, imorgon bär det av till Slöddertälje. Blir jobbmässa där, får se vad det är för något.

Nu ska jag fortsätta städa.

Lämnar er med en cool bild på Shaddix.

Smell ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0