Tisdag!

Oj oj oj, vilken seg dag! Damn!

Klev upp ur sängen och la mig på soffan. Så snabb har jag varit idag. *fniss*
Sov dessutom en timme mellan 15.00 och 16.00. Det var skööönt.

Tröttnade dessutom på att ha alla jäkla bilder i mobilen så jag laddade över dom till datorn ikväll.
Det var väl en sisådär 126 bilder. Typ.

Fanns bilder på bejb, katterna, Papa Roach, Lasse Lindh, Prutten... Eh, ja det fanns en hel del. Fyra filmer var det också.

Imorgon så blir det en sväng till Safiren. Går väl dit runt 15.00 eller nåt sånt. Jag behöver ju bara vara med på snacket... Om jag nu orkar dit överhuvudtaget, är ju så jäkla seg. Bläää.

Jaja...

Tänkte dela med mig av min favoritlåt för tillfället.
Den passar bra på mig. Nästan läskigt bra.
Blev kär första gången jag hörde den.



Cobra Starship feat. Leighton Meester - Good Girls Go Bad

"I know your type
Boy you're dangerous
Yeah you're that guy
I'd be stupid to trust
But just one night couldn't be so wrong
You make me want to lose control"

Kärlek till tusen. <3

10 dagar kvar till Bandit Boat 8!
17 dagar kvar till premiären av New Moon!
18 dagar kvar till min födelsedag!

Woohoo! November är alltid den bästa månaden!

Til next time, sleep tight. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0