Nu räcker det.

Jag orkar inte med det här längre.

Att bli påverkad så av en person är jag verkligen inte van vid. Jag hatar det.
Och jag vill INTE ha det så.

Jag önskar att det försvann, FAAAN, vad jag önskar att det försvann.

Ugh. Helvete.




Jaja, någe annat.
Ska alldeles strax hoppa i bingen.
Skaffade mig Facebook i typ tisdags, kunde inte längre hålla mig därifrån. Det där jäkla Farmville locka ju som sjutton. Hehe...

Så nu är man fast i Fejjansmeten.

Var på kalas i lördags. Farfar fyllde på fredagen, hela 78 år.

Nu sitter jag mest och väntar på att det ska bli fredag. Längtar som fan!
Minna! Det här blir kalas nu när jag inte längre behöver va orolig över att du dumpar mig för nån heting du hittar på båten... ;)

Jaja...

5 dagar kvar till Bandit Boat.
12 dagar kvar till New Moon.
13 dagar kvar till 24.

Sleep tight dearest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0