My bad.

Hm. Long time no see?
Som vanligt så är jag über seg med bloggen. Känns som att det inte händer så mycket i min vardag som det är värt att blogga om.
Men men, jag ska göra ett försök under en vecka. 1 inlägg om dagen.

Sen sist. Jag har fyllt år!!!

Hela 24 stora år har fröken blivit nu.

Fick 600 kr på Make Up Store som jag var och köpte upp idag... Hehe...
MUS har så fina saker, jag önskar att jag ägde hela butiken. I would be a very happy girl.
Det sluta i alla fall med att jag spendera drygt 1000 kr där.

Fyra ögonskuggor på 135 kr vardera.
Cover all mix kosta 265 kr.
Pensel till CAM kosta 110 kr.
Sen köpte jag ett hårvax, det va nå extrapris på det, kosta bara 50 spänn. Tror orginalpriset var 175 eller nå sånt.

Köpte strumpor på plattan också, så nu har jag benen klara till mitt alldeles egna strumpdjur, Bosse, som han ska heta. Enligt Sara då.
Ska bara hitta nå fina strumpor som passar fint till armar. Hehe...
Började dessutom på Moas i fredags men som vanligt med min tur så tog ju stoppningen slut. Ugh.
Jaja, den blir klar så fort jag får tag på ny stoppning.

Hm, kanske skulle man gå och sova? Nej, jag vill inte.
Skulle däremot behöva dra på mig glajjorna igen, ser ju fasiken ingenting. Men jag orkar inte.

Imorgon är det Trosa igen. Tyvärr så har jag ett problem, vette fasiken hur jag ska ta mig dit. Fan.
Jag och planering går verkligen hand i hand. Not.

Jaja...

Det får va allt för den här gången.
JOOO!!!

Jag har ju varit på bio!

Den 20:e var det ju New Moon!



Och sen igår var jag och hjärtat på bio. Vi såg Luftslottet som sprängdes.



Och JAAAA!!!

New Moon var lysande! Bästaste på länge. Vill se den igen och igen och igen och igen.... Yeah, you know how it is. It was the same with Twilight.

Och Luftslottet som sprängdes... Avlustande filmen i Millenium serien... Mmm, såå bra den också.

Dagens slutsats.

Simone älskar bio. Inget går upp emot ett biobesök...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0