Min bejb......

......är bra knasig emellanåt.

Idag när vi va på väg ut från ICA uppfann hon ett "nytt" ord. Kilf.
Ni vet, MILF fast KILF.

Jag blängde lite på henne, gav henne onda ögat och var gör hon? Asgarvar.

Efter lite diverse glädjerop från hennes sida kunde jag ju inte göra annat än och bara skratta jag också.

Knäppa lilla bejb.

Jaja, efter det så stack vi ut en snabbis till Kvegan. Hämta lite prylar där ute.
Hon tog även med sig sitt nagellack, det var viktigast, jag skulle ju låna en färg av henne... *fniss*

Det blev hysteriskt rosa nagellack. Neonrosa med bling bling. Hehe.



Var ju tvungen och piffa upp naglarna till imorgon. Och sen så var det en av de nya sakerna jag skulle göra den här veckan. Hm, undra om det va någe med håret som va en av dom också... Jaja, får kolla på lappen från i måndags.

Imorgon är det BANDIT BOAT, det ska bli gaaaalet kul! Jag hoppas verkligen att det inte blåser så mycke. Har ingen lust och va sjösjuk. Blir desstom så himla trött av dom där sjösjukepillerna och mitt mål är ju faktiskt och terra bejb på lördag kväll när jag kommer hem.

Hm...

Jag hoppas verkligen att Minna kan lägga ifrån sig luren imorgon kväll, risken finns att den kommer att växa fast i örat annars. =P

För övrigt så är det drygt en vecka kvar till New Moon premiären. Jösses vad tiden har gått fort. Jag kommer ihåg förra året när Twilight hade premiär den 21 november och den visades i en liten salong på Heron City. Ingen kunde nog förutspå att den skulle bli så stor som den blev.
New Moon kommer att visas i TVÅ av Herons största salonger. Fatta vilken skillnad.

Och! Vi får inte glömma att i Juni/Juli 2010 har en tredje filmen premiär, Eclipse. Synd att det inte blev runt min födelsedag det året heller men men, man kan inte få allt.
Sen får man vänta med spänning på Breaking Dawn, hörde något rykte om 2011 när det gäller den, men jag vet verkligen inte. Som sagt, det är bara ett RYKTE!

Jag tror att jag minsann börjar få lite resfeber. Får det iofs alltid när det är dags och åka iväg på äventyr.

Nehä. Faktiskt så ropar sängen på mig nu. Min rygg hatar för övrigt att sitta vid datorn, den har sagt upp sig och vägrar arbete med mig nå mer.
Jag återkommer antagligen på söndag med lite bilder från kryssen. Självklart hamnar dom flesta bilderna i BDB så ni får kika in där på söndag.

Sov så gott. Och ha en super bra fredagen den 13:e... And don't let the bedbugs bite. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0