Jahaja.

Är väl dags för ett nytt inlägg antar jag.
Det värsta är att jag inte har den blekaste om vad jag ska skriva om.
Tog baconfeber-sprutan förra veckan, det ömmar fortfarande lite men kan nu sova på den sidan utan problem.

Själva sprutan gör ju inge ont men kan ju verkligen inte låta bli att vara så jäkla skraj för den ändå.

Annars då?

My bejb flytta i helgen. Hon har äntligen kommit hem till Vagnhärad!
Kan nog inte förklara i ord hur jäkla underbart jag tycker att det är...

Var dit och kolla in lyan i fredags och sen åkte vi ut till Kvegan igen och satt där.
Bejb packa lite, vi besökte grannarna och sen var det dags och fara hem.

När jag vaknar på lördagmorgon och vinklar persiennerna så är det här det första jag ser:



Så det var bara att kasta på sig jackan och hoppa i skorna och springa ut och kolla att min bil fortfarande var hel.
Det var den.

På lördag var Minna förbi och vi kollade på Hellboy 2 på Canal+.

Söndagen stack Prutten och jag till Södertälje en sväng och sen träffa jag bejb igen.
Natten spenderades inte hemma... *fniss*

Idag har det varit Trosa för hela slanten. Dock var just dagens träff/möte jävligt tråkigt.
Men, det kan ju ha varit så för att jag sovit för lite och va galet trött...

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan och fortsätta titta på Kanal 5's nya påhitt "Ullared".

Smell ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0