Tapetval och tatueringar!

Yes! Nu har jag äntligen valt tapeter till lägenheten.
Var in på Eco och försökte få bilder på tapeterna, men dom ser inte ut som dom gör i verkligheten... Tapeterna är för ljusa på hemsidan. Det var bara vardagsrumstapeten som var schysst och den ser ut så här...


Yep, jag tror att den blir bra... Är mycke ugly i dom där tapetböckerna...

Blir en brun tapet i hallen och en plommon i alkoven... Köket var tydligen målat så jag får väl kasta upp en tapet där själv... Vill inte ha det enfärgat vitt där... Usch!


Någe mer? Hm... I måndags var jag och tog prover igen... Thank god för port-a-cathen...
Varannan vecka besöker man vårdcentralen och låter dom sticka in en jävla nål i min dosa... Tur att det inte gör speciellt ont.
Sen idag var jag till Nyköping och till sjukan för att få medicin... Det gick bra...
Åkte sen till Södertälje och var till House of Pain... Hehe....
29 maj smäller det... Yay!
Ska bli så jävla skoj!!!!

Min hyllning till Papa Roach ska förevigas på kroppen... Hehe...

Det blir en sån här men personlig för mig...



Awww... Haha... Sen i vinter blir det Avenged tattoo... Yes!
By the way... Fingertatueringar är så sexigt... Baah... Allra helst dom Brian har.... Mums!!

Nej, nu ska jag glo på hockeyn... Måste ju heja på Sverige så vi vinner...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0