Hehe...

Sååååå...

Det gör inte speciellt ont att tatuera handen... Det gör ont men inte som foten...
Jag har min egna lilla crackis nu...
Men till imorgon kväll måste jag ha den snyggaste handsken på mig... Jupp.
Fick en svart från HoP som jag sprang omkring med på Heron, det var snyggt. Hade avklippta fingrar iaf tack och lov.
Nu har jag en vit typ, köpte när vi gick från HoP.

Och jaaa... Det finns bild och här kommer den.



Yay! Min crackis! Haha...

Papa Roach for life!



Ja, så vad mer...
Bio ikväll på Heron. Vi kolla på My Bloody Valentine 3D. Kanon bra!



Men satan i gatan vilka coola brillor vi hade på oss... Jag hade ju det ultimata i alla fall, jag hade dubbla brillor. Mina vanliga och sen 3D-brillorna....
Jösses.

MEN! Vilka fjortisar som satt där inne och skrek för ingenting... Vissa grejer var bara larvigt... Man behöver inte skrika varje gång det kom ut grejer genom skärmen. Jösses.

Haha, syster har hållit både Ben Stiller och Johnny Depp i handen. Vi har bildbevis.

  

Haha, gud, folk måste ha tyckt att vi var knäppa i huvudet... Äh, det är vi ju så....

Nej, imorgon är det kalas för Carina... Ska bli intressant och se hur mycke snea blickar man får imorgon då... Dom lär väl döda mig allihop.
Äh, screw them. Mitt fucking liv.

Yes yes. Nu är det bingen tror jag, är trött som sjutton....

Godnatt gott folk!




Kommentarer
Postat av: carin

den blev ju supersöt =) jag har ändrat mig nu, vi ska avboka tiden för våra diamanter av tommy. Ska kolla med Johanna på bluebird istället om hon kan göra dem när det är tattoomässa här till hösten. För jag vet att jag skulle vara sååå mycket nöjdare då.

2009-05-30 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0