Crappy jävla vecka...

Det är mycke som är skit nu känns det som... Fast sen när man tänker efter så är det inte det... Weird.
Tror att det är mycke skit i huvudet helt enkelt...


Förra veckan var man i Nyköping och träffa läkare och kurator. Kul. NOT!
Kommer in till Nyköping tisdagmorgon kl 9 och ska ta prover inför läkarbesöket. Anmäler mig på plan 2, åker upp till plan 4 för proverna. Säger till systern att jag har en port-a-cath och hon förklarar då snällt att hon inte får använda den då hon bara är undersköterska. SAY WHAT!!??? Skämtar du eller?
Så, uskan fick snällt sticka mig i armen.
Här sitter man med bästa uppfinningen och hon kan inte använda den. That's just bull.
Så. Resten av dagen värkte min stackars arm och resultat var ett vääldigt snyggt blåmärke.

Var sen i måndags och tog prover igen...
Sjuksköterskan som skulle ta blod var värdelös på detta och stack i nålen utanför port-a-cathen. Spruta in en hel spruta koksaltlösning rätt in i bröstkorgen. Typ. Kanske inte men ni förstår själva grejen.
Blev livrädd när hon satt att det inte kom någe blod. Vill verkligen inte att den ska krångla.
Hon fick sticka igen och då gick det ju självklart utan några problem. Hoppas inte hon ska ta nästa gång.

När jag var i Nyköping hos läkaren låg mitt HB på 98. Lite lågt, men det är tack vare min medicin. Det var inge fara mena han på och det hade tydligen pendlat lite upp och ner sen i julas.
I tisdags sen ringde min mobil. Så där ja. Sjukhuset som ringer och säger att mitt HB sjunkit till 78.
YAY! På sex dagar sjönk mitt HB med 20.

Så igår onsdag var det bara att stoppa ner datan i dataväskan, stoppa ner några filmer, sätta sig i bilen och spendera SJU sketna timmar på sjukhuset. SJU fucking timmar för två påsar blod.
Man känner så ju inte alls sjuk av att ligga där igen. Inte ett dugg.

Så jag lekte vampyr igår, fast fick det genom port-a-cathen istället. Blir så otäckt smutsigt i nyllet när man ska smaska i sig blodet från någons hals. I'm a messy eater.... Haha...

Nålen och blodet till PaCen...


En påse blod och en påse koksaltlösning för att spola systemet efteråt...


Japp...
Sen när jag låg där på sjukan så ringde dom som håller på och renoverar min lght.
På tisdag kl 16.00 funkar min nyckel igen. YAY!!!! Passade på att åka förbi igår kväll... Tyvärr ligger solen på men tog två bilder iaf, man ser hyfsat iaf...

Vardagsrum och sovalkov... Och jag är überlycklig över det nya golvet!!!!!


ÅÅh, såg precis att man kan ana tapetmönstret på tapeten i vardagsrummet... Baaah! I'm so happy!

Köket... Det mesta verkar nytt, förutom spisen. Är osäker iofs på kylskåpet som inte syns här men det får jag ju veta på tisdag!!!!


Tisdag, tisdag, tisdag... *fniss*

Nästa vecka är full av skojigheter.
Tisdag får jag tillgång till lghten igen.
På fredag är det dags att tatuera sig igen.
Fredag eller lördag blir det 3D-bio på Heron.

Oooh man...

OCH!!

Om 19 dagar (18 egentligen eftersom kl är över 24) så är det Papa Roach.

Och kolla in denna "maskros". Hittade den i pappas gräsmatta. Vet inte riktigt varför den ser helt konstig ut.
Sabine och jag har en teori att det är en muterad maskros. Jävligt udda är den iaf...



Jaja, nu är det slut med saker att berätta... Hihi... Hoppas jag. Blev ju väldans långt det här inlägget...
Ja, jag är ju iaf bättre på att uppdatera den här bloggen än vad nån annan jag känner är med sin.

Nämner inga namn... *host*ANNA*host*

7 dagar till PRoach tatuering.
18 dagar till PRoach spelning.







Kommentarer
Postat av: Anna

ja jag vet jag är SÄMST! Men har ju kanske varit lite upptagen host ;)

2009-05-22 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0