Flytt... Blä...

Så har man flyttat nu... Tillfälligt i 3 månader. Lägenheten min ska totalrenoveras...
Hm, än så länge är det helt okej, har iofs bara varit här en natt, men det är helt okej.
Det enda som stör mig är det där med parkeringsplatser...
Är helt förvirrad pga dom. Jag håller alla tummar att jag inte fått parkeringsböter nu inatt...

Jaja, hur som helst...

Sabine och jag var på bio igår och såg Taken. Himla bra film faktiskt!



Riktigt spännande! Måste ses...

Hm, igår när vi höll på och plocka ur lägenheten så lyckades ju jag halka på jävla gräsmattan...
Resultatet, ett jävla bajs blåmärke på knät som gör ont konstant...

Ugh, första gången jag ramla på jätte länge, brukar vara Sabine som slår på arslet...

Nehä, nu ska man åka iväg till gamla lägenheten och fixa det sista så att dom kan riva hela stället imorgon, eller inneväggarna iaf...

I'll be back med eventuella bilder på nya baracken lägenheten....

******


Kommentarer
Postat av: Carin

ooh vi såg taken här hemma i fredags. Så bra, fan va arg ja satt å va "its only buissnes"va faan det är ju männskoliv det handlas med jävla äckelsvin!!!! Och tänka att det händer på riktigt...

Hoppas du kommer trivas i paveljongen nu medans dom renoverar..

2009-03-08 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0