Så där...

Fasiken så man lyckats idag... Yes.

Bränt armar, axlar och rygg... Haha, jösses... Och det känns så skönt också. Såååå skönt så.

Jaja, hur som helst, var ut på sjön idag. Tog 300 år innan vi hitta nånstans att lägga till och hittade vi ett ställe så hade det blåst in alger till förbannelse så det gick inte att vara där. Fy fasiken vilka äckliga alger!

Vi satt där på berget och hade det mys i två timmar lite drygt, och under den tiden så hann ju jag självklart bränna mig. Äh, jag får skylla mig själv, hade med mig solkräm men smörjde inte in mig. Dum som man är.

Sen efter middagen bar det av till Kvegerö. Hehe, mitt smultronställe. Muminhuset var det va, Sara?

Dom käka middag strax efter att jag kom och jag satt och titta på. Sen satt jag och Sara och snacka en massa skit, ja, som brudar gör... *asg*

Dom lånade ju släpkärran i fredags så jag tog med mig den hem när jag stack därifrån vid 22-tiden. Jösses, jag tyckte det var läskigt och köra med kärran... Usch!

Jaja, tror att jag ska gå och sova nu. Sov riktigt dåligt inatt, var väl bara en sån natt antar jag, kunde inte slappna av. Och sen måste jag upp tidigt imorgon bitti för att lämna bilen till pappa så han kommer till jobbet. Men jag kan faktiskt gå och sova när jag kommer hem igen sen. Hehe....


Sleep tight my dear friends.


******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0