New Moon

Jag vill att det ska bli den 20 november nu. Alltså precis just nu.

New Moons första trailer finns nu att se, och den är, ugh, jag vet knappt vad för fantastiskt ord jag ska använda för att beskriva den.

Hur som helst så delar jag med mig av den.
Märks att dom haft större budget denna gång än vad som fanns till Twilight.



Jupp... Fuck, jag kan inte vänta mer efter den 20 november.

Och Taylor Lautner är ju sååå fin att titta på!!! Kanske lite väl ung, men oj oj... Fina pojke!

Och och!!!

Idag fick jag äntligen mitt efterlängtade sms från Mama Carin.
Lillebror bestämde sig äntligen för att titta ut.
Föddes kl 01.23 den 1 Juni 2009.
Han vägde 4205 gram och var 53 cm lång.

Grattis!!

Min tatuering har börjat klia, inte så jätte mycke men när det väl gör det är det fruktansvärt irriterande.
Måndagen den 8 juni ska jag med Sara till HoP, hon ska fixa till sin på foten. Jag är inte avundsjuk. Foten gör ont.

Annars då?

Var till Lager 157 igår med Sabine. Köpte fyra coola tröjor med tryck. Sabine köpte brallor och några tröjor.
Köpte en blomma till mor också igår på Mors Dag.

Tog prover idag, hoppas att värderna är bättre så jag slipper blod. Vill inte att det ska krångla innan man ska ner till Malmö, Köpenhamn och Papa Roach. Då får dom fasiken ge blod den här veckan. Jupp.

Eh, kanske skulle sätta mig och göra en ny layout till bloggen. Fast jag känner mig ganska stolt över den här, har ju haft den väldigt länge. Hehe...
Jaja.
Imorgon ska jag lämna ifrån mig nycklarna till paviljongen och containern som står utanför här. Ska försöka plocka iordning lite här också, få undan allt. Har börjat lite smått men jag orkar ju fan inte så mycke som jag vill vilket gör mig något förbannad.
Nej, nu ska jag slänga mig in i duschen, så skönt att kunna duscha utan att oroa sig för att varmvattnet ska ta slut.

7 dagar kvar till Papa Roach. Woohoo!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0