Onsdag.

Jag fullkomligt älskar mitt smultronställe. Jag älskar miljön där ute.
Men...
Precis som min bejb har jag insett hur speciella folket är där. Hur korkade en del kan vara...
Jag säger inte att jag inte är korkad, för det är jag men på ett bra sätt, men människorna där verkar ha diverse lösa skruvar.

För det första har vi M som verkar va på väg tillbaka. Och dessutom tillbaka till någon M anklagat för diverse saker och det är verkligen inte småsaker, utan ganska allvarliga anklagelser. Någon är dessutom mer än villig att ta tillbaka M.
Jag förstår inte det. Om det nu är så som M säger, vilket jag i högsta grad tvivlar på, hur i hela friden kan M vilja gå tillbaka till det? Och hur kan någon ta tillbaka M efter dom grava anklagelserna?

Hade det varit jag och jag lyckats ta mig ifrån det, inte för nåt i hela världen hade jag valt att gå tillbaka till det efter flera år isär...
Jag har så svårt att förstå det här... Men det kanske bara är jag.
Det kanske bara är jag som inte varit i den sitsen och inte kan förstå. För det gör jag verkligen inte.

Sen verkar resten vara vääääldigt glada i alkohol. Allvarligt, jag säger inte att du inte ska dricka alkohol för det struntar jag fullkomligt i om du gör, men snälla någon, måste det vara kadäng och dyngrak varje gång det är fest, eller som det dessutom kan vara, varje jävla kväll???

Mitt smultronställe är fläckat. Mitt smultronställe är inte längre vad det varit.
Jag gjorde ett dumt val för inte så längesen. Jag valde att gå hem till någon som min bejb "varnat" mig för. Jag gjorde det dessutom en gång till efteråt.
Jag kan inte göra det ogjort, däremot kan jag känna att jag nånstans ångrar det. Jag skulle ha lyssnat på bejb. Jag skulle ha stått på mig bättre.
Mitt NEJ skulle aldrig ha ändrats till ett JA efter mer än 3 timmar tjat.
Jag skulle aldrig gått till honom efter grillkvällen.

Han lovade mig aldrig något och jag lovade aldrig honom någe, det var på samma villkor men jag inser ju nu hur jävla dumt allt är.
Men jag är ung, jag gör misstag. HAN är ett av två misstag.

Jag LÄR mig av mina misstag. Aldrig mer...

Aldrig mer han. Aldrig, aldrig mer han...

Jaja... Kan fortsätta om det där hur länge som helst men tänker lägga av nu.

*****************************

Vad för skoj har hänt då?

Lördagen var jag ju med bejb och hennes sämre hälft ute på Kvegerö. Vi började med en middag på Kolgrillen. Det var jag, Sabine, bejb, Mattias, Dennis, Janne och Marianne. Gott som sjutton. Skjutsade hem Sabine och åkte tillbaka till Trosa och satt en stund på Fyren. Delade en glass med bejb. Eller, jag åt på sin höjd 5 % av den där glassen...
Sen fick jag sällskap av Dennis i bilen, han tyckte inte jag skulle åka själv. Fine with me. Stanna till på Trossen och shoppa lite sen ut till Kvegerö. Bejb hade blåa volvon och höll på och fjanta runt. Jag hade Aeron och var inte sen på att svara på hennes fjanterier.
Kom sen hem klockan tre på natten. Galet trött...

Var på bio i söndags med Sabine, såg "Public Enemies" med Johnny Depp och Christian Bale.



En bra film, något udda, men när gör Johnny Depp något normalt???
Hans drömkaraktär att spela är ju för sjutton en kvinna....

Träffade dessutom Anna på söndagen. Vi gick en sväng på stan i Slöddertälje och sen åkte vi ut till Hedlandet.
Har inte träffat henne på 100 år. Finns anledningar till det också...

Måndagen var lugn, lagade käk till mig och Sabine. Köttrullar av lövbiff, egengjorda klyftpotatisar och egengjord ädelostsås... MUMS!!! *drool*
Ibland är jag jävligt duktig på att laga mat... *fniss*
Åkte till bejb på kvällen sen. Satt och snacka en massa skit. Det behövs ibland...

Dammsög lägenhet igår, så skönt när den är städad. Man mår bra då. Nu är det bara framsidan jag ska få ordning på.
Åkte till Sabine och käkade lunch, plocka undan lite i huset. eller plockade väl undan disken mest. Sen till farmor en sväng och sen till mormor.
Käkade pizza till middag, var för lat för att ställa mig och laga mat...

Idag är det onsdag.... Let's see... Ska till Trosa en sväng, sen efter det blir det Slöddertälje och middag med Minna.
Det är väl allt jag har inplanerat idag tror jag... Äh, det räcker.

Imorgon blir det nog en lugn hemmakväll. Eventuellt blir det ytterligare en sväng till Slöddertälje och Anna.

Fredag blir det Lager 157 med bejb och syster. Kvällen spenderas nog hemma tror jag, om det inte plötsligt dyker upp någe.

Lördag blir det Järna och grillning och umgås med bejb, hennes sämre hälft och sämre hälfts kompis. *asg*
Ska bli så jäkla skönt... Kommer väl hem på söndag eller nåt... Har inte bråttom hem så jag stannar väl så länge jag får... *fniss*

Nehä, undra om man ska hoppa in i duschen och fixa till sig och sen åka till far. Dom kom ju hem nu på morgonkvisten så man måste väl säga hej till dom. Och så kan jag tänka mig att jag måste byta bil också. Vill ju hellre ha lilla "MOA" än Aeron, nog för att Aeron är grym och köra men "MOA" är fyra år nyare.... Hihihihihi....

Hm, måste nog ta en macka eller nåt också....
Måste verkligen bli bättre på att äta mat... Men är man inte hungrig glömmer man lätt bort det...

******

"What do you say we leave for California? If we drive all night we can make it by the morning..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0