New car! New car! New CAAAAR!!!!!!!!!

Jag kan lugnt säga att jag är för jäkla lycklig för tillfället.

Börjar må bra, värderna går uppåt, resan till Finland på måndag och idag när pappa kom hem från jobbet hade han en ny bil... Yes people.

En Saab 9-3 SportSedan 2,0t Vector. Årsmodell 2009.

Det är kärlek, let me tell you.



Åååååååh....

Så härlig att köra... Är dock lite att vänja sig vid, är glad att det inte är en helt ny modell och märke.
Den är 6-växlad och backen sitter liksom bredvid ettan, hur många gånger var inte jag på väg att lägga i sexan när jag skulle backa idag då... Och det händer lite mer när man trycker på gasen än vad det gjorde med den innan.

Ljudet är super också, alltså, på stereon...

Yes, I'm quite happy.

Såååå... Nu när jag är ute och glider kan ni ju kika efter MOA... *s*

Nej, packa lite till här och byta kattlådan sen blir det sängen.

2 dagar kvar till Finland.

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0