Köpa köpa köpa!!!

Hoho, jag har köpt nå skojigt till semestern i Finland...

Jag har suttit och funderat på hur jag ska fördriva tiden i bilen mellan båt och destination och kände mig rätt avundsjuk på Sabine som hade sitt Nintendo DS Lite...

Men... Jag har ett nu också, eller ja, om nån dag eller så.

Beställde till mig själv ett Nintendo DS Lite Crystal White.





Hoho... Jag hade skit svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle välja. Satt och kolla runt massor på färger, finns ju ett uppsjö av färger, tomteröd, ljusgrön, ljusrosa, vit, ljusblå, svart, silver och sen några till tror jag det va...

Ljusblå gick genast bort då det är den färgen på Sabines. Tomteröd försvann därefter, den var alldeles för skrikig i färgen. Svart kändes bara tråkigt. Då stod det mellan ljusgrön, ljusrosa, vit och silver. Valde bort grön och rosa, kändes inte riktigt som mig. Bestämde mig för silver men när jag skulle beställa var den slut så det fick bli vit. Känner mig helnöjd med det faktiskt. Finns ingen färg runt skärmarna som man stör sig på.

Tror det blir himla bra det där.

Sen eftersom jag tjatat på Sabine sen i julas att hon måste köpa Mario Kart och hon har inte gjort det så köpte jag det nu.
Så jag ska lira Mario Kart i bilen i Finland!!



Sabine och jag kan spela mot varandra och vi sa även att vi faktiskt inte behöver köpa dubbla spel. Vi kan ju låna av varandra. Hihi... Har väl egentligen inte råd, men jag kände att jag kunde få unna mig det här.

Ska även få nya jeans av pappa och Carina, dom kommer idag. Yes! Me happy!!!

Jaja...

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad."

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0