Jo men visst.

Läkaren har äntligen ringt. Fredag förmiddag som han sa från början resulterade i fredag eftermiddag runt 17.40.

Jag har till 100 % inge återfall. Sååååååå jävla skönt!

Däremot har jag folsyrabrist. Så nu får jag käka tabletter för det.
Fan, man är ju för jäkla cool. Herrejisses... Fast det känns ganska skönt ändå, att det inte var någe mer allvarligt.

Kunde ju fått skiten tillbaka och behövt få nya cellgiftskurer på sjukhus.

Längtar till om ett år när dom kan friskförklara en och jag kan klara mig utan alla konstiga mediciner och alla dessa prover som behövs tas.

Jaja..

Gårdagen för övrigt var kanon.

Sara kom och hämta mig vid 15.30 cirkus och vi åkte till Tystberga för att hämta ut ett paket där på Bilisten som Sara beställt. Sen in på shoppen där för att handla lite käk. Vi gjorde egen pizza, för jäkla gott.
Sen satt vi väl mest och snacka en massa skit tills en kompis till Sara hörde av sig och tyckte vi skulle komma ner till Trosa. Sagt och gjort, vi stack dit.

Klockan 21.00 klev vi in på Tullen och satt där i tre timmar och snacka skit med Susanne och hennes snubbe. Yes, trevligt som sjutton.

Runt midnatt satte vi oss i bilen och åkte hem till Kvegerö. Dags att vänta på att åka till Slöddertälje för att hämta Saras sämre hälft. Vi fick även då skjutsa hem en av deras kompisar. Det var lite skoj det, två fyllskallar i baksätet, framförallt den ena av dom roade resten av sällskapet i bilen.

Sara och Mattias kompis var någon jag inte träffat förut, men jag visste vem han va för att Sara pratat om honom och så. Men jag hade ingen aning om hur han såg ut eller någe. Fick på dagen se en bild på honom och så några timmar träffa jag honom i verkliga livet... Helt galet från att inte ha en aning om hur grabben ser ut så satt vi i samma bil.

Han har i alla fall starka armar om nån ville veta och han var tydligen JÄVLIGT sugen på att skeda men vi var något svårflörtade.

Jaja, kom hem sen vid 2.45. Jag var grymt trött då så det blev sängen på en gång.

Idag sen då...

Var och hämtade ut mina tabletter läkaren skrev recept på igår. Sen stack Sabine, Louise och jag till Nyköping en sväng.
Åkte förbi farmor och farfar en sväng också, fika lite.

Men det var väl ungefär det.

Nu får jag inte träffa min Sara på 2 veckor... =( I'm a bit sad.
Och har erbjudit mitt hem i en vecka till Anna dessutom, får se om hon vill komma och bo med mig från och med måndag... Men hon vet ju att min dörr alltid står öppen för henne så.... My darling!!

Yes, nu ska jag hämta någe och dricka och så ska jag glo på TV... Om det är någe på dumburken.

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0