Det finns...

....vissa människor som får mig så fruktansvärt irriterad.

Igår träffade jag just precis en sån.

Det finns människor till allt tyvärr och att dessutom vara vuxen och sen inte bete sig så...
Jag vet att det är lite kryptiskt det här men...

Att använda ord att beskriva sig med och sen inte ha den blekaste om vad dom egentligen betyder.

Att prata om någon och använda nedsättande ord om den får mig att bli galen.

Att vara så fullkomligt självcentrerad och enbart prata om sig själv och ständigt ska stå i centrum.

Allt det är saker som får mig fullkomligt tokig, komplett galen och fruktansvärt irriterad.

Vet hur fel det är att slåss men ibland så önskar jag att det inte var så...


Yes, för övrigt var min kväll kanon. Kunde klarat mig utan en del människor men man kan inte få allt. Hade dessutom sett att nån annan var där också, men men...

Nu ska jag göra mig iordning så jag kan träffa Anna... Jupp jupp...


******
"Konan"

Kommentarer
Postat av: Zäri

Ha ha ha ha !!! Håller me dig gumman! "tror" jag vet VEM du menar ... eller jag är VÄLDIGT säker på vem du menar ha ha ha KRAAAAAM

2009-08-04 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0