Could you say goodbye to yesterday?

Ugh fuck... Mitt i natten igen, som vanligt... Måste verkligen vända på dygnet... Det här funkar inte...
Hur som helst...
Jag känner mig som en trasig skiva som hackar men ikväll så insåg jag igen (som att jag kunde glömma bort det) att jag faktiskt är sjuk i Leukemi...
Jag känner mig fjantig som fortfarande "gnäller" om det...
Jag har cancer, fucking jävla cancer... Jag gillar verkligen inte mitt liv... Fucking jävla fucking helvete!

Nu, efter att ha ventilerat lite, kommer uppdateringar på diverse saker som hänt sen 22 december.

22 december
Träffade Carin, David och Egon i Nyköping tog en fika i Västerport. Det var riktigt riktigt roligt.
Tror vi sågs sist i december på hennes födelsedag året innan... Innan hon och David blev stolta föräldrar till Egon.
Träffade Egon för första gången också, vilket litet charmtroll. Funderar på och åka och hälsa på dom i Malmö innan min sjukskrivning tar slut i februari. Får planera lite med henne... Hihi...
Här är två bilder på lilla grisen iaf...

  

På kvällen var det kalas för syster hos far. En tårta gjordes till henne.
En bild på den!



Super Mario var vad hon ville ha och ja, hon fick Grow up svampen. Hon blev ju faktiskt 16.

23 december
Var hos Anna på kvällen och hälsade på. Kommer inte ihåg hur det kom sig att jag hamna där men jag gjorde det iaf.
Det är inte viktigt... Träffade en kompis till henne som heter Lasse.
Vi kollade på Jeff Dunham - Spark of insanity och sen på hans jushow. Jösses... *asg*
Anna hade fått en liten julgran så hon passade på att klä den på kvällen. Dino var tvungen att kolla läget.

  

24 december
Aaah... Julafton...
Inlägget innan var ju om julafton men jag kan lägga in lite bilder här...

     

  

Sabine var über happy, hon fick Nintendo DS och Anders var fin i paketsnöre. Hehe...
(Sabine kommer döda mig när hon ser den där ascoola bilden på sig)

27 december
Hamna hemma hos Anna igen. Egentligen kanske det borde stå den 28 december men whatever...
Åkte till Anna kl 00.40, kom dit vid 01.00... Hon och Lia hade haft en lugn kväll och druckit lite öl och kommit fram till att penetrera är typ svenskans fulaste ord. Nån timme senare dyker två till upp och det slutar med att dom spelar stripp-poker... Jag behövde inte vara med eftersom jag var nykter... Eller så var det av en annan anledning men den behöver vi inte gå in på...
Sluta med att jag åkte hem efter 6 och fick med mig en av dom senare gästerna hem för att släppa av i Hölö.
Klockan var nog 6.45 söndag morgon när jag släckte ner i min lägenhet för att sova...

28 december
Kalas hos mamma för Sabine. Fick inte så mycket sömn men what the hell... Jag var på super bra humör hela söndagen... NOT! Högg på varenda liten sak som jag tyckte va fel... Stackars dom som var i min närhet...

31 december
Var hos pappa på nyårsafton. Orka inte åka iväg nånstans...
Tog lite bilder också... Mmm... *nickar på huvudet*

     

Jag sa lite bilder... Haha, jävla skit kamera fick torsk på batteri så det blev inte så mycke bilder...
And to be honest, vem vill se en massa bilder på mig, gamla tanter och farbröder?

Well, that's about it...

Till Anna imorgon (idag på eftermiddagen/kvällen)... Leka lite... Tar med mig datorn också så vi kan ladda lite musik till hennes MP3 eller mobilen, vart hon nu vill ha det...

Nej, nu ska jag sova... Eller läsa lite bok, har inte bestämt mig än... Ska iaf ställa klockan på 12, behöver inte sova längre...

Godnatt my dearest...

******

"I hope most of you will never know what it's like to let a love go..."

Kommentarer
Postat av: sabine

den bilden var ju inte allt för sexig ._.

2009-01-05 @ 14:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0