Kärlek <3

Så, jag satt och kolla runt på Telias hemsida eftersom det snart är dags att förnya abonnemanget och då blir det en ny mobiltelefon samtidigt...
Sabine har suttit och snackat om iPhone nu i flera månader och ska typ införskaffa sig den i slutet av Mars...

Jag då? Vilken telefon ska Simone skaffa??

Jag har vetat i flera månader, Nokia N85 var precis vad jag skulle ha...

Tills....

Jag såg en... And I fell in love...

Min nya kärlek... Nokia 5800 XpressMusic!
Den har touchscreen och är för cool... Hihi... *mobilnörd*



Så, i början av Mars när det är dags att förlänga abonnemanget blir det denna skönhet!!

Och, har ni sett nya designen på bloggen?? Hoppas den ser okej ut...
Har haft svårt att välja teckensnitt men jag hoppas att det här funkar...

Ny månad och ny bild kommer här!



Nej, nu ska jag göra nåt annat... Vad vet jag dock inte... *asg*

******
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0