Torsdag 17/12 - 7 dagar kvar till julafton

Det har ramlat ner ännu mer snö från ovan och det har gjort backen änn mer vit än vad den redan var.
Det är helt galet.

Att det inte kan komma lite åt gången istället för allt på en gång?

Fick snällt gå ut och skotta idag också. Plogbilen verkar vara lite slö så det var en himla massa och skotta.

Posten kom när jag höll på som bäst och i brevlådan fanns nåt jag inte ville ha. Crap.



Ugh. Får åka iväg sen när pappa kommer hem från jobbet. Vill inte åka med Saras bil i det här snöovädret, känner mig mer hemma i pappas SAAB än Saras Volvo.

Jag vill ju inte ta nå spruta!!! Jag hatar sprutor. CRAP!

Nåja.

Det är 7 dagar kvar till julafton! Fantastiskt!
Jag längtar som sjutton! Vi har dom helt klart finast inslagna julklapparna iaf, men det är som vanligt. Jag och prutten har alltid paket som skiljer sig från mängden.
Vi ser också alltid till att det inte är tomtar på inslagningspappret, såna där klassiska tomtar. Jag ogillar dom massor. Vet inte varför. Tror att det är så att det ser så rörigt ut men jag vet inte.

Vi har haft brunt, brons och guld tema ett år, ett annat år hade vi blått och silver. Förra året hade vi rött, orange och svart.

Jag planerar ett helt år innan vad jag ska ha för inslagning nästa år. Jag är lite knäpp sådär.

Var ju i Nyköping igår och fick min medicin. Det är för jäkla tråkigt och sitta där och andas in den där skiten. Brukar ha mitt DS med mig men det är ute på semester, Dominikanska.

Jaja, nu ska jag kleta på lite hudlotion.

Jag skriver mer imorgon när jag återhämtat mig från läskig spruta nummer 2. Ugh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0