Måndag 14/12

Jösses! Tiden går galet fort.
Nu var det en vecka sen jag blogga igen. Men veckan har varit fullspäckad så jag har inte fått tid över för och kasta in ett litet blogginlägg.

Men. I fredags... Idol-finalen... Gud, både Calle och Erik var jätte duktiga! Sen så var ju Calle min favorit och han var det sen jag såg honom på audition så visst hade jag helst sett att han vann.
Sara och jag glutta ju på det som vanligt och hon höll på Erik. Men jag kände nånstans att det egentligen inte spela nån roll vem utav dom som vann... Det var den ultimata finalen helt enkelt.

Calles version på vinnarlåten är gudomlig! Får gåshud över hela kroppen... Och årets vinnarlåt över lag måste vara den bästa dom någonsin lyckats knåpa ihop.



Underbara Calle! <3

Jaja, lördagen sen spenderades med ett kort besök hos Ken. Han har äntligen kommit joinat min liga och fyllt hela 24 år.
Prutten och jag var en sväng till Järna också och var in på Hem ljuva hem där. Inte mycke kul dom hade där.

Mamma fyllde ju dessutom år i onsdags men jag och Prutten har inte hunnit varit iväg och gratulerat henne än, det får bli idag sen. Hon ska få sig en lite present, men det är inge märkvärdigt, mest bara en present för presentens skull. Typ.

Jaja, nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och käka lite frukost. Ska vara i Trosa kl 9 idag igen.
Gud så less jag börjar bli på dom där jäkla dagarna. Det är ju emellanåt ganska så tråkigt där... Urk.

Ska försöka slänga iväg ett inlägg ikväll. Har väl all tid i världen nu när Sara och Mattias stckit iväg till solen. Fast iofs, jag ska ju vakta hennes katt och spela på hennes Wii, så jag kanske är jätte upptagen ändå. *fniss*

Later!!!

Kommentarer
Postat av: sstäffie

men hörrudu, jag troru spelade upp fel låt nu , vavava ;)

Och sen säger jag bara, du skulle sett vad jag grinade... (a)

2009-12-14 @ 18:03:37
URL: http://hejhfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0