Ytterligare...

...en festival.
Idag sticker vi till Nyköping för att kolla in Lasse Lindh (Pruttens önskning) på festivalen "Typ en festival".



Hoppas man hittar dit bara. Hittar ju så jäkla illa i Nyköping så jag är nog allt lite nervig över att åka in dit för det där. Eller framförallt för att hitta en parkering.

För övrigt så har Bandit dissat mig. Kan inte lyssna på deras webradio.
Jag som så gärna ville lyssna på gosig musik nu. *suck*

Blev väckt av sms-terror imorse, men lyckades somna om sen så det var jävligt skönt. Blev lite sne när första smset kom... Hahaha, nej klart jag inte blev... Love you dearest. <3
Men man är bra förvirrad innan hjärnan hunnit ikapp ögonen...

Well well.

Imorgon blir det ett besök hos kusin. Kolla in nya lyan och så...
Skulle dessutom behöva dra ett varv med snabeldraken här hemma igen.
Fan för att ha katt, det blir så jäkla hårigt på nolltid.

Oh crap! Duschen ropar!
Smell ya later!!!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0