What a night, oh, what a night...

Det var myspys igår...


Var sjukt skönt att komma bort en kort stund från Vagnhärad, det behövs. Och att jag nu dessutom fick träffa en del nya människor också. Jag som har lite svårt med det. Uscha... Men det var jätte tevligt.


Sara och Mattias fixade smaskig mat, eller var det bara Sara måntro??

Det var jätte lugnt hela kvällen även om det dracks en hel del öl. Några whiskey tror jag slank ner hos några...

Skulle ju från början bara varit jag och Micke som skulle ligga kvar där tillsammans med Sara och Mattias, men det blev två nattgäster till.

Äh, jag är så trött, får fylla i här lite bättre sen tror jag. Vette fasiken va jag ska skriva, hjärnan hänger inte riktigt med...

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0