Trött, tröttare, tröttast.

Kan nån förklara varför jag ALDRIG kan sova efter mina nattliga äventyr?

Nu kanske jag kan knåpa ihop ett bättre inlägg än det som dök upp tidigt imorse...
Jag var liiiiite förvirrad just precis då.

Dåså.

Gårdagen... Hm... Gårdagen var kanon.
Var på fest på Kvegerö. Firade 20 års dag minsann. Ja Kvegerös 20 års dag.
Det var fullt ös medvetslös hela kvällen. När jag äntligen dök upp runt kl 20.00 så plocka jag upp bejb och vi åkte hem till henne för att hämta lite grejs. Bejb bytte om, tog en jacka med sig och så sprang vi över till Dennis och hämta öl där. Sen ner till Kalle för att ta hans bil och sen in hos honom för att hämta diverse sprit.
Parkerade min bil på bejbs tomt och så tog vi Kalles bil till Sille för att inhandla diverse saker därifrån.

Tydligen hade det varit 160 pers där. Var väl inte riktigt så många när jag väl kom dit men det var bra mycke folk där ändå. Det dansades (dock inte jag, förutom en svängom med bejb), sjöngs karaoke och det vart slagsmål. *host*Fyllskallar.*host*


Fick äran att köra hem Kalles bil sen. Shit pommes frites säger jag bara. Aldrig mer och verkligen inte med Kalle som co-driver. Sorry bejb att jag åkte utan dig. <3


Efterfest hos bejb och Mattias.


Mellan kl 03.00 och 03.30 så tacka jag för mig och åkte hem.

Eller?
Jag var hemma vid kl 05.00. Det tar 10 min hem från Kvegerö.


You do the math.


Idag vart det en sväng till Ikea. Syster fick en garderob. Den byrån som står där garderoben ska stå i hennes rum ska jag få. Tänkte ställa in den i förrådet och använda den till förvaring. Tror att det blir perfa.


I övrigt så har jag bara legat på soffan och svurit mig blå över smärtande kroppsdelar...


Nej, nu ska jag kasta upp tvätten på torkställningen, ta mig en smarrig macka och sen blir det sova för hela slanten.

Provtagning i Trosa imorgon. Hade helt glömt bort det men kom plötsligt på det.
Mitt huvud är verkligen inte där det borde vara.

******



By the way... Det är gos att hålla handen... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0