Plan Three...

Ååååh.... I lördags när vi satt i Järna så var vi über coola och hade Bandit på hela kvällen vilket resulterade i att det spelades en hel massa gosiga låtar... Just en av dom stack ut nå grymt...
Vet att jag plocka fram mobilen och skrev ner några rader av det dom sjöng bara för att jag skulle kunna kolla upp det hemma sen...

Micke kläcker sen ur sig "Att den där snubben spelar dom där jäkla Plan Three hela tiden bara för att han är med i gruppen" precis efter att den där über braiga låten spelats.

Så med mitt super minne så kollade jag upp dom där Plan Three när jag kom hem.

Och vet ni...? I'm in love.

Så, här kommer två låtar...

Plan Three med Triggers och Still broken.

Still broken var den låten som spelades på Bandit flera gånger den kvällen...





Jag tror jag är kär....
Triggers är så jäkla underbar!

Varit i Söderköping idag, sen käka vi på Kolgrillen och sen stack jag ut till bejb. Vi bada lite. Sköööööönt som fan! Bilder kommer upp i bilddagboken imorgon...
Imorgon ska vi förresten ut på sjön igen... Hihi...

And!

GRATTIS MIN ÄLSKADE BEJB PÅ...... eh, låt oss säga... 25-ÅRS DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0