Paiiiiiin!

Har så grymt ont i min rygg. Blir lite ledsen i ögat. Kan knappt röra mig emellanåt...
Blev väl knappast bättre av att man låg på ett stenhårt berg idag...

Jaja...

Yes my dearest bejb. Du vet precis vad jag pratar om. Och om vem. Haha... Du behöver inte ens gissa på vem det är. Du var där, du såg mig och mina horn. Hahahahahaha!!!

Och ja, jag tänker sparka mig trött. Precis som den barnunge jag är som inte får den leksaken hon vill ha... *asg*
Nej, så allvarligt är det inte... Eller, jo kanske... Hahahaha!!!

Men du bejb.... Hur ska du kunna bära hem mig när jag sparkat så på ditt stackars ben??? :P

Du vet att jag älskar dig va? ;)

Hahaha...

One, two, three, FORESKIN!!!

Nej, nu är det dags för bingen. Var bara ryggen jag skulle beklaga mig över.

******

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man brukar ju säga "Se men inte röra! MEN om du blundar så borde du ju få röra ;)

2009-08-05 @ 12:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0