Jag kräks.

Nej, självklart inte bokstavligen.

Däremot... Snälla Bandit. Metallica??? Hela jävla tiden???

Det får mig att kräkas lite grann...

Metallica är väl helt okej, men dom har så långa låtar att man efter 2 minuter in i låten önskar skjuta huvudet av sig för man vet att det är minst 5 min kvar av den där jävla låten.
Om Bandit spelade några av dom bättre Metallica låtarna så skulle jag inte ens störa mig på det...

Jaja... Jag är inget större Metallica-fan och kan tänka mig att dom som är, älskar Bandit just för att det spelas Metallica hela jävla tiden.

Nu ska vi se.

Skulle behöva fixa ordning så jag kan torka golvet, dammsög ju och diska igår kväll så det är bara att torka golvet idag. Måste bädda nytt i sängen också, hoppas lakanen torkat till ikväll.

Allt det där som hände häromkvällen... Nu, även om det fortfarande är lite skrattretande så blir jag förbannad på samma gång. Visst är det ingen som vet att det handlar om just mig, men jag tror inte att han räknat med att hon skulle skriva nåt om det...

Fan, inte ens jag har knappt skrivit om det. Dom som vet att det hänt visste att det hände igen... 

Sen att han berättar det för vem han vill, det struntar jag i, men att hon skriver om det.... 

Jaja... 

Jag måste ju, samtidigt som jag blir sne som fan på Bandit, ge dom lite kärlek.
I flera dagar så har jag lyssnat på Bandits webradio... Och jag är kär i den radiokanalen. (Ja, förutom dom gångerna dom spelar Metallica =P)
Så mycke ny och bra musik och band som jag inte ens hört talas om som dom spelar. Just nu spelar dom en låt, Sense the fire, av svenska bandet Engel. Massa bra är den... Haha.

Hm, nu tror jag att jag ska ta nåt och äta.

Åh! Det fina vädret gör så det spritter i badnerven. JAG VILL BADA!!!!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0