Do what you wanna do, say what you wanna say....

Alright, let's do things my way!

First of all, I have had one hell of a weekend. No, not quite. But I had a lot of fun...
Var ut till Tystberga och morbror i lördags, kom väl dit strax innan kl 20.00 tror jag. Titti, Dennis, Denise, Lippe, Jonas, Zeb och Zebs tjej var där förstås också.
Dom höll på och skulle precis börja grilla när jag dök upp. Dom fråga om jag ville ha lite mat men jag tacka nej, hade ju precis ätit middag med pappa och Sabine.

Slut i alla fall med att jag åt, sällskapsåt som Lippe kalla det. En liten skiva kött och några potatisklyftor. Såg ju trevligt ut mer än det mätta, i och för sig, jag var ju inte hungrig innan...

Åkte väl därifrån strax innan kl 23.00 tror jag, skjutsade samtidigt Dennis och Denise till Vagnhärad.
Sen hem, bytte kläder till myskläder och stack sen ut till bejb och mitt älskade smultronställe. Mattias och dom hade tydligen stuckit ut så jag sa åt bejb att säga till dom att jag kunde hämta dom ifrån Trosa om dom ville.
Bejb och jag spelade lite spel på datorn och satt och snacka en hel jäkla massa skit.

Kl 01.40 cirkus ringde Mattias och ville ha skjuts hem, så jag och bejb kasta oss in i bilen och stack dit.
Fick två fyllskallar med oss hem, skulle ha varit fyra från början men jag var ganska så JÄTTE glad att jag slapp dom då tydligen bruden spytt i bilen som dom två åkte med. Thank God it wasn't my car.

Väl tillbaka på Kvegerö hade jag fått fäkta undan en väldigt full och väldigt mycke påstridig kille i bilen.
Nej, fyllskalle, jag vill inte knulla med dig.

Runt kl 04.00 smög jag och bejb ner till grannen för att kolla på fyllisarna i bubbelpoolen.
När vi väl kommer dit blir vi duktigt förvånade när vi ser att det är två i poolen och att det är snubben jag fäktade bort och lilla fröken vitsippa som fattas.
Japp, snubben fick sig ett skjut ändå.

Var hemma strax innan kl 05.00 tror jag.

Efter fyra timmar sömn ringde klockan och det var dags att kliva upp för att åka till Slöddertälje med Sabine.
Så...
Jag vill sova nu. Ska fasiken hoppa i bingen tidigt ikväll...

Idag nere i Trosa höll jag dessutom på att bli påbackad. Idiot-fan ser inte bakåt, lägger i backen och backar. Jag i ren panik kastar mig på tutan och bilen stannar i sista sekund. IDIOT!
Jag var helt skakis efteråt, fan, helt sprillans ny bil och jag har verkligen ingen lust att vara skyldig till ännu ett missöde med bilfan. Räcker med det lilla problemet som hände 2006 och med den gamla bilen.
Fördelen hade ju varit i det här fallet att det inte hade varit mitt fel.

Men gud så mycke idioter det finns.

 

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0