Bored.

Det är precis vad jag är.
Är lite förvirrad också, jag har en massa skit i huvudet som måste redas ut. Saker och ting går inte riktigt som jag vill att det ska och det stör mig. Att allting ska vara så krångligt så fort man som vuxen försöker ordna till det för sig...
Störigt som fan.

Hm, den här veckan har varit soft, har varit jäkligt trött dock.
Telefonen gick på högvarv i måndags, synd att ni inte kan dela upp er på olika dagar. =P
Sms-tummen värker, skickar alldeles för mycket sms.

Mario Kart på DS är störigt, sitter fast och jag blir förbannad.

Ska försöka fixa mina växter i vardagsrummet med farmor här nån dag. Dom behövs planteras om och jag har inga gröna fingrar what so ever. Jag lär väl döda den stackars plantan om jag ska göra det själv.

Har en plan på att eventuellt våldgästa min stackars bejb snart också. Hon lär va dötrött på mig snart. Haha...

Ikväll var det True Blood på SVT1. Oh my God... Det är så bra... Har precis kommit ner från mitt lilla blodröda True Blood-moln som jag va på ett tag. Den är grym den serien.

Nehä.

Idag, den 27 augusti fyller Hejsan 16 år. Mattes lilla kille har blivit så gammal. Och visst syns det på han, rackarn börjar bli lite smal men han verkar ändå må bra. Än så länge är han pigg och pratar mycket. Finaste killen och så galet snäll. Blir lika förvånad varje gång han fräser mot Shaddix eller slår till henne med tassen.

Gud, han måste va bra trött på den lilla skiten som bara retas. *fniss*


Nej, nu ska jag nog stänga av här och hoppa i säng. Hänga upp tvätten först bara.


Smell ya later!


******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0