07:18

Då ska vi se.
Dagen består av diverse småsaker. Har ett möte kl. 9.00.
Sen åker jag nog till farmor och tigger nåt och äta, om hon är hemma. Behöver lämna papper till Trobo så jag svänger väl förbi där på vägen.

Sen till Järna och hämta far.

Återstår att se vad som händer med kvällen.
Funderingar är på om jag ska åka och hämta Sabine i Södertälje och stanna till och kolla lite på Pretzeltown Festival.
Men vi får se, hon hade tydligen varit duktigt trött efter praktiken igår så jag vet inte om hon orkar.

Igår, hm, då var jag med bejb och bada.
Det var kallt. JÄÄÄÄVLIGT kallt.


Hoppas på en grillkväll hos antingen bejb eller min darling på lördag. Jag vet inte riktigt hur det blir.

Återstår att se.


Nehä, nu ska jag nog ta och fixa till mig lite så man ser anständig ut.


07:23 - Over and out.


******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0