Baka baka liten kaka...

Yes! Nu har jag äntligen bakat tårtor igen... Me happy!
Carinas väninna Anette, hennes äldsta dotter Cecci har en dotter som fyller 1 år imorgon söndag och hon ville så gärna att jag skulle göra tårtor till henne. Och ja, det kan jag väl...
Så, det enda som var sagt är att dom inte fick vara massa rosa och jätte tjejiga. Tror jag gjorde ett relativt bra jobb med det.

Så...
Tårta 1:


Tårta 2:


Jag blev rätt så nöjd... Enda som var är det där förbannade florsockret som fastnar som fan på allt som är mörkt...
Men men... Hoppas bara att Anette och Cecci blir nöjda!

Måste erkänna att jag är för jävla dålig på att göra figurer... Fan Sabine skratta åt mina ankor... *asg*

******

"Smygreklam på bloggen för vengenz.com... Smygreklam my ass! Hela bloggen är reklam för vengenz.com"

http://www.vengenz.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0