We've all been lost for most of this life...

Sådär ja, då var vi i Nyköping och lekte vampyr idag...
Fick två påsar med blod... Blää säger jag bara... Nålen i armen satt så jävla dumt att jag bara kunde ha armen på ett sätt... 2½ timme med helt förvriden armbåge... MINDRE SKÖNT!!
Tur att jag fifflar lite själv med farten på droppet... Hehe... Första påsen tog 1½ timme och den andra 1 timme...
Det går mycket fortare när Simone får bestämma farten... Hehe...

Fan så jag längtar efter att tatuera mig... Jag hoppas det blir av nu i augusti... Jag håller alla 75 tummar att det blir så...
Läkarna har sagt att jag måste vänta 2 år.... Eller, hon visste väl egentligen inte... Så då betyder det att det är okej... Jag behöver ju inte visa den för dom... Haha... Den kommer ju dessutom sitta på ett sånt bra ställe så det går att dölja den....

Sabine var med mig till Nyköping idag och när vi fått reda på provsvaren drog vi ner en sväng på stan istället för att sitta och vänta på sjukan... Var in på Ur & Penn och hittade mig en ny bling bling ring... 15 hela kronor betalde jag för den... Den hade kostat 80 kr innan så jag tyckte 15 kr var ett rätt bra pris.... Min andra bling bling ring jag har, har blivit så himla ful... Vill ju ha en fin rackare tillsammans med min förlovningsring... Haha, ser faktiskt ut som om man gått och gift sig...
Men så är det ju verkligen inte...

Tror nog att kvällens inlägg inte blir så långt...
Har iaf inte städat ännu.... Går ju för sjutton inte.... Är ju så himla varmt....
Köpte åtminstone diskmedel idag så imorgon SKA jag diska....

Men men...
Nu är det dags att sluta...

******

"Att vara ensam är skönt när man önskar vara det, men inte när man är tvungen att vara det."


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är jättefin på nya bilden! Miss u! Kommer ner jag blivit frisk det vet du, PUSS!

2008-08-02 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0