Äntligen hemma!

Äntligen har jag fått komma hem... Det känns så himla bra...
Den här gången måste jag ju hålla ihop.. Är försiktig med maten, inte allt för starkt kryddat och så... 

Men jag märker verkligen av att jag mår bättre också...
Längtar efter saker jag inte längtat efter på flera månader...
Jag vill ha kärlek, massvis med kärlek...

Tyvärr har jag fått för mig att jag är oälskbar nu...
Inget hår, inga ögonbryn och inga ögonfransar... Jag ser ut som...ja, jag vet inte vad...
Att jag skulle tappa allt det där har varit jobbigast under hela den här tiden...
Jag ser inte klok ut...

Jag hatar ordet CANCER... Jag vet att jag har det, blodcancer, men jag hatar när man säger det...
Jag har leukemi, eller jag är ju typ frisk nu... Ska ta benmärgsprov om 2 veckor och då får vi kvitto på att det är så...
Samtidigt som benmärgsprovet ska dom sätta in en port-a-cath, underlättar massor med provtagningar och så...

Nehä, ska man kanske försöka sova...
Drömma om drömprinsen, han som inte bryr sig att man ser ut som fan...

******

Come on over let me show you what it really means, to be frustrated sexually, to be in need...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0