Då var det dags att.....

.....blogga på nytt....

Har ju inte hänt så mycke sen sist så det har blivit lite paus härifrån...

I måndags var jag och tog PK som var fan åt helvete...
Så nu måste jag dit imorgon igen och ta nytt...
Tur att dom iaf bara sticker mig i fingret och inte tar blod i armvecket... Usch...
Farmor skulle skjutsa mig först men nu har jag bilen istället så det är skönt, då kan jag åka när jag vill och behöver inte passa hennes tider....

Igår var jag på hundutställning med Anna och Dino i Nyköping...
Har aldrig varit på nån men det var rätt kul faktiskt...
Allra helst eftersom Dino-ponken vann... Hihihi...
Han blev Bästa Hane, Bäst i ras och sen kom han på tredje plats i vinthundsgruppen....

Tyvärr finns det inga kort där ifrån då min kamera tackat för sig och vägrar samarbeta med mig....

Ska köpa en ny nu i februari, en Samsung L830 Röd...

Den är så fin och röd... Hoppas bara att den är bra...

Kameran i mobilen får duga så länge... Är väl inget som det verkligen behövs ta kort på innan februari...


Annars så längtar jag snart ihjäl mig efter min egna lilla dalmatin...
Tror det är fler än jag som gör det, morbror var ivrig igår och frågade om jag köpt min lilla ännu... *s*
Han vill väl att deras lilla Hugo ska få en kompis... En prickig kompis....

Idag var jag med syster på IKEA... Kom dit runt 10 och det var alldeles lagom med folk där....
Fick ju presentkort i julklapp därifrån så jag var och handlade på det...
Köpte två ramar, en filt, 500(!) värmeljus och lite annat smått och gott....
Värmeljusen var nästan viktigast, när jag tänder alla ljusen så är det sammanlagt 34 st som brinner...
Så med andra ord går det åt här hemma...

Nej, nu ska jag sluta... Gå och slänga in tvätt i maskin....

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0