2008

Ja, då var det nytt år och ja, detta år måste bli mitt år...
Jag har bestämt att det är i år allt bra ska hända mig...
Aldrig mer ett år som 2007...

Nyårsafton var kul, var hemma hos pappa och det var lite folk där...
Vuxna karlar som brottades på köksgolvet, en som åla från hallen och runt vardagsrumsbordet...
Raketer som exploderar på backen... Det var en händelserik kväll...
Nyårsafton 31/12 2008 kommer att bli helt annorlunda... Då har jag förhoppningsvis hunden också...

Det bästa som hände 2007 var min tatuering, inget går upp emot den det året...
Det är det enda som är värt att minnas...



Nej, nu jävlar.... 2008 kommer det hände grejer här...
Jag ska ändra mitt liv helt...
Sluta vara så jävla blyg är första steget....
Har så mycket jag vill göra som inte riktigt kan nämnas här...

Har så mycket kärlek jag hoppas kunna ge till någon, även om det verkligen inte är det viktigaste...

Det absolut viktigaste i mitt liv är att jag ska må bra, att mina nära och kära ska må bra...


Allt jag vet är att 2008 kommer bli 100 gånger bättre än 2007...
Detta ska bli mitt år...



Jaja, gjorde ju en tårta till nyårsafton också...



Det var väldigt uppskattad av gästerna!
Tycker det är så kul och höra att andra även gillar mina tårtor...
Även fast dom är väldigt simpla och utan en massa krusiduller... 

Imorgon ska jag träffa Carin i Södertälje...
Ska bli kul att ses faktiskt, är väl sista gången nu innan bebisen är född...
Sen får jag väl sätta mig på tåget och åka ner till Malmö när bebisen kommit...
Tror att det blir en liten pojke och att den kommer runt 17 mars... Den är beräknad till 26 mars...
Skulle bli väldigt förvånad om det är en liten tjej...

Sen håller min digitalkamera på och går sönder... Så himla typiskt...
Har hittat en ny jag vill ha, får se om man kanske måste skaffa sig en ny...

Jaja... Dags att sluta och göra middag...
Ha ett toppen år i år, för det tänker jag ha!


******

"It's the same old sad story... She's lost, she's out of her fucking mind..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0