Onsdag v.8

Oj... Det går undan det här och veckorna bara springer iväg...

Nu har jag gjort det... Bebiiz och Wildah fick åka till himlen i måndags... Usch...
Det har varit jätte jobbigt, idag är det onsdag och fortfarande kan jag bli ledsen i ögat...
Det märks så väl att dom inte finns kvar här, det är så lugnt och skönt på ett konstigt sätt...
Jag har en konstig känsla att det är skönt att dom inte finns kvar...
Mest för att Bebiiz var på väg att förstöra hela min lägenhet och Wildah tog ju tyvärr efter...

Saknaden är ENORM...

Är glad att jag åtminstone har Hejsan och Svea kvar... Jag hade blivit tokig om jag inte haft någon katt kvar...
Men, mitt i allt det här finns en glädje, mmm, så är det... Jag har nämligen pratat med uppfödaren av hunden och berättat att jag hemskt gärna vill ha valp från dom...
Och jag blev eld och lågor när jag såg vilken tik dom skulle para... Gud, hon är sååå vacker!
Det är helt sjukt, det blev helt plötsligt så verkligt och inte alls bara en massa snack...
Snart, eller snart och snart blir ju ingen valp förrän framåt hösten/vintern, men ändå, snart så har jag min lilla Trazzel här... Min lilla kille...

Anna har varit här både i måndags och igår tisdag, hon var mitt stöd i måndags och igår hämtade vi sofforna från henne och hon följde med mig hem då... Klädde om sitsen och möblerade om...
Det blev riktigt bra... Och skönt med hela soffor för en gångs skull...



Jag är nöjd som sjutton!!!

I fredags hade jag Åsa en tjejkväll... Var på Mira och hade dejt, käkade god middag och så....
Min kamera har ju funkat igen, vet inte om han bara behövde semester...
Vi hade den inne hos henne iaf och vi tog en massa skojiga kort, eller ja, vi tycker det iaf...
Åh, hon är så go min granne....

 

Skulle kunna lägga in bilder på Bebiiz och Wildah men är inte riktigt redo att öppna mappen med dom sista bilderna på dom... Blir lite för ledsen i ögat då....
Men jag kommer nog till den punkten snart att jag kan titta på dom, och då kommer det in några bilder här...

Jaja, nu ska jag fortsätta med mina saker jag behöver göra här hemma...

Take care!

******


"He drives me crazy, drives me wild... But I'm helpless when he smiles..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0