Nu var det längesen igen...

Ja, så är det... Jag förstår inte att det ska vara så himla svårt att blogga varje dag...
Iofs händer det inte så mycke som är värt att blogga om heller så det är väl inte så konstigt kanske att det inte blir av...

Den senaste tiden har precis varit som förut, varit och tagit PK-prov, nu är det äntligen inom den nivån det ska vara, så skönt... Ska inte dit förrän på torsdag, och då var det 2 veckor sedan jag var där...
Jag hoppas att det fortfarande är bra då...

Ja, Anna har ju äntligen flyttat till Strängnäs nu, får se när jag ska dit och kolla in nya lägenheten...
Och jag ska få deras gamla soffor, mina är dags att slängas...
Hoppas bara att deras får plats i min lägenhet, fast jag tror det.... Två skinnsoffor, hoppas katterna håller klorna inne och inte förstör dom genast...
Vore ju jäkla tråkigt...

Det blir ingen kamera för min del nu i februari, finns inte tillräckligt med pengar till det....
Min kamera verkar vilja samarbete med mig för tillfället.... Fast den är lite underlig men jag kan nog lura den lite för får jag bara igång den så tar den ju precis så bra bilder som den alltid gjort....

Jaja, den här veckan är äntligen första veckan som jag står som vikarie igen... Har ju varit sjuk så himla länge...
Hoppas verkligen jag får jobba nu bara, behöver verkligen det... Komma ut bland folk igen...
Har hänt så mycke i mitt liv som är så privat att endast några få vet om det, det är så privat att jag inte ens kan nämna något här...
Jag skulle vilja skriva av mig hur mycke som helst här...
Men det går inte....
Och jag får inte....

Nu är det iaf bestämt att jag ska ta bort Bebiiz... Det funkar inte längre...
Det är jätte jobbigt för mig, men jag överlever....
Hon är ju min lilla gris.... Min sötaste....



Jaja.... Iväg till morbror ikväll och träffa lilla Hugo... Var ju typ 2 veckor sen jag träffa dom sist....

Nej, nu ska jag tvätta lite kläder....

******

"Amor är en dålig skytt. Han träffar som regel inte alls den han siktat på."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0